- BENDROSIOS NUOSTATOS
1.1. Šios Bendrosios kelionės planavimo paslaugų teikimo sąlygos (toliau – kelionių planavimo sąlygos) taikomos kelionės planavimo paslaugoms, kurias teikia Greta Simanavičienė, individualios veiklos pažymos Nr. 1175221, el. pašto adresas: hola@andaluzija.lt, svetainė: https://andaluzija.lt/.
1.2. Kelionės sąlygos taikomos, jei kiti rašytiniai šalių susitarimai nenumato kitaip. Be kelionės planavimo sąlygų, konsultanto ir keliautojo santykius reglamentuoja raštu sudaryti susitarimai.
1.3. Keliautojas pirkdamas kelionės planavimo paslaugą privalo susipažinti su kelionių planavimo sąlygomis.
2. APIBRĖŽTYS
2.1. Kelionių konsultantas – Greta Simanavičienė, fizinis asmuo teikiantis kelionės planavimo paslaugą pagal individualios veiklos pažymą. Konsultantas neorganizuoja ir nevykdo skrydžių, pervežimų, apgyvendinimo paslaugų, jomis rūpinasi keliautojas. Konsultantas parengia individualų kelionės planą po Andalūzijos regioną ir Gibraltarą savarankiškam keliavimui.
2.2. Pirkėjas – asmuo, kuris įsigyja kelionės planavimo paslaugą.
2.3. Kelionės planavimo paslauga – kelionių konsultanto teikiama paslauga sudarant kelionės planą skirtą keliauti savarankiškai po Andalūzijos regioną ir Gibraltarą.
2.4. Tiesioginis paslaugų teikėjas – apgyvendinimo, pervežimo ir kitas su keliavimu susijusias paslaugas teikia asmuo ar įmonė netarpininkaujant kelionių konsultantui.
2.5. Kelionės planas – tai galutinis rezultatas atitinkantis užklausą, patalpintas www.andaluzija.lt svetainėje. Prisijungimo nuoroda ir slaptažodis pirkėjui pateikiami el. paštu.
2.6. Klausimynas – anketa, kurią kruopščiai užpildo Keliautojas pateikdamas reikalingą informaciją kelionės planavimo paslaugai įvykdyti.
3. PASLAUGŲ SUTARTIES SUDARYMAS, PASLAUGŲ TEIKIMO TVARKA
3.1. Sutartis laikoma sudaryta, kai Pirkėjas pateikia aiškią užklausą ir atlieka mokėjimą už paslaugą į Kelionių konsultanto nurodytą sąskaitą. Įvykdytas apmokėjimas laikomas sutarties sudarymo patvirtinimu.
3.2. Paslaugų sutartis laikoma įvykdyta, kai Kelionių konsultantas el. paštu Pirkėjui pateikia prisijungimo duomenis prie paruošto kelionės plano (prisijungimo nuorodą ir slaptažodį).
3.3. Paslauga laikoma atlikta kokybiškai, jei atitinka Klausimyne pažymėtus punktus ir pateiktą papildomą informaciją, realistiškai vertinant kelionės trukmę ir norus.
3.4. Jei Pirkėjas turi priekaištų ir pageidauja pakeitimų Kelionės plane, privalo argumentuotai išdėstyti norimas keisti ar koreguoti vietas per 3 dienas nuo kelionės plano gavimo. Kelionių konsultantas įvertinęs raštu pateiktas pastabas dėl kelionės plano neatitikimo įvertina Pirkėjo argumentus ir esant neatitikimui koreguoja planą per 3 darbo dienas nedidindamas paslaugos kainos. Tačiau argumentai „man nepatinka“, „ne tai turėjau omenyje“ ir pan. nėra laikoma argumentais pagrindžiančiais atlikto darbo kokybę.
3.5. Jei Pirkėjas po Kelionės plano pateikimo per 3 dienas kreipiasi su papildomais smulkiais reikalavimais, kurie nebuvo nurodyti užklausoje – pataisymai atliekami nedidinant kainos (kaip papildomo objekto įtraukimas ar pašalinimas ar pakeitimas kitu konkrečiame numatytame lankyti mieste).
Jei nauji kriterijai iš esmės keičia pradinę užklausą ir reikia koreguoti vieną, dvi ar daugiau dienų, arba keisti plano išdėstymą, tokiu atveju imamas papildomas mokestis – 40% nuo pradinės jau sumokėtos sumos, kuris sumokamas per 24 valandas nuo Konsultato atsakymo į užklausą.
3.6. Dėl kelionės plano korekcijų kreipiantis vėliau nei 3 dienos po Plano pateikimo – korekcijos neatliekamos.
3.7. Pirkėjas turi teisę atsisakyti paslaugų iki kelionės plano pateikimo, tokiu atveju bus gražinama 50% sumokėtos sumos.
3.8. Jei Pirkėjas atsisako sumokėti papildomą mokestį už Kelionės plano korekciją, Kelionės konsultantas turi teisę nesuteikti papildomų paslaugų.
3.9. Prisijungimas prie plano galios iki kelionės ir kelionės metu bei 1 mėnesį po kelionės.
3.10. Kelionės konsultantas suteikia teisę Pirkėjui naudotis kelionės planu asmeniniais tikslais, ruošiantis kelionei ir kelionės metu. Draudžiama plane pateiktą medžiagą perparduoti, platinti internete ar kitiems asmenims atkleisti prisijungimo slaptažodį.
3.11. Pirkėjas įsipareigoja pateikti visą reikalingą informaciją kelionės planui užklausoje bei Klausimyne iki apmokėjimo.
3.12. Kelionės konsultantas gali atsisakyti teikti paslaugą, jei užklausoje ir Klausimyne pateikiama netiksli ir neišsami informacija, jei pagal pateiktus duomenis kelionės plano paruošti neįmanoma, jei kreipiamasi iki kelionės likus miažiau nei 10 dienų.
3.13. Jei Kelionės konsultantas neįvykdo paslaugos sutartu laiku, Pirkėjas turi teisę atsisakyti paslaugos ir susigrąžinti sumokėtus pinigus.
3.14. Kelionės konsultantas neatsako už vietinių paslaugų tiekėjų kokybę.
3.15. Kelionės konsultantas neatsako už paslaugų teikėjų internetinių svetainių saugumą.
3.16. Ginčai kilę dėl šių taisyklių vykdymo sprendžiami derybų būdu, nepavykus susitarti ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos nustatyta tvarka teisme.
